Friday, October 30

jetlag

salam semua,

alhamdulillah kami dah sampai di Germany. Perjalanan yang sangat lama memang memenatkan...from KL - Amsterdam - Hannover...it was 18hrs journey...transit kt amsterdam 5jam..mase kt passport control airport amsterdam, org yang jage kaunter tu berbahasa melayu dgn aku..terkejut la jgk..hehe...mmg melayu 200% muka aku nie..pastu bitau najib dia ckp mmg ramai indon kt amsterdam nie..aku diam je la..(ishh xkn la muka aku mcm indon)

apepun harini nak kemas brg2 sbb kami tak menetap di Hannover. Nampaknya encik najib terpakse berulang alik ke kelas dr Berlin -> Hannover..

dari pukul 3pg td xboleh nk tdo..skang dh 30 Oct,5.40pg..

iAllah..from now on i'll keep on updating frequently as i promised to my family in Malaysia..



3 comments:

Hacked by w3d0z said...

Alhamdulillah selamat sampai kawanku sorang ni=)

ahaks lwk je ko yer ayat psl ckp bhs melayu (ke indon) tu!=)

sori tak sempat lawat ko kt sg ramal haritu..aku ade interview plak time tu...

tp byk gak kisah masa summer n malaysia ngn ko kan?

yup keep update ek ur blog..skrng sume dh terpisah..=(

tp yg psti kita semua hirup udara yang sama=)

all the best emy! c u on february!=)

doakan sama2 yer!

miss u too!=)

p/s: mainkan snow utk aku yer!

Emy Ahmad said...

u'll be missed my dear friend!!!!
bnyk bnd yg kite buat last summer..happy2
xsabar nk jumpe february nt..

thanx 4 being there love!

Anonymous said...

february nti ade ape?

:fans kt ndu: