Sunday, February 21

kahwin semasa belajar


kawin itu sunnah tetapi kawin awal itu terserah,
bergantung kepada keadaan,
mungkin bagus mungkin tidak


1 down 1 more to go...

selepas beberapa ketika mentukar blog layout secara sakan, layout putih tetap menjadi pujaan hati cuma mencipta header secara cepat dengan mengaplikasi kebolehan tampal dan lekat.semua orang mampu lakukan, jadi tiada apa yang mustahil. bayangkan piramid mampu di bina pada ketika tiada berteknologi, inikan pula zaman sekarang.bukanla nak suruh anda bina piramid ke apa, tak perlu itu semua, nampak tak mesej yang cuba di sampaikan hari ni.buat sampai boleh.

dah lama tak mentulis blog, tiba tiba muncul dengan ayat ayat cinta berciri motivisai..nak nasihat pun tersalah eja.ok MOTIVASI.sekarang semua kena tanam semangat untuk berjaya dengan bersungguh sungguh.

sungguh gembira dikala ini seperti jatuh cinta kali kedua, tak perlu di ungkap dengan kata kata, memang sangat gembira. sebab tak perlu lagi jeles dengan laki sendiri bila dia bolehtidomaingametengokmovie segala tapi kau ada exam.sekarang dah habis exam, bolehla bergembira buang masa cipta header sambil gulung gulung dalam duvet ke apa sama sama.

exam sehari rehat sampai dua hari.

exam haritu 4 jam satu paper.tapi dittrich kata kamu boleh buat selama mana yang kamu mahu.tak perlu hirau dengan masa kerana dia akan tetap tunggu sampai kamu rasa nak hantar.best kan.tapi takdalah sampai boleh bawa balik rumah.kalau tahu exam best sampai macam ni, hari hari nak buat exam lah..kahkahkah..

first time exam tak ada langsung perasaan berciri tension.all praise be to Allah...
 
malam nanti sambung update.sebab ada tanggungjawab perlu di laksanakan...najib dah beguling guling lapar haha =D










it has been a wonderful winter!



No comments: