Sunday, May 16

tukun tiruan

Punyalah busy sampai tertulis sajak mengajak anda berlumba lari..Di sebabkan tak mampu terus berlari, terpaksa kutinggalkan blog ini berlari sendiri..T___T

bila mentulis di sini, di ruang yang indah ini memukau mata, air mengalir jernih ke muara, di situlah sekolah ku tercinta semashur seindah nama..~kalau tak tahu lagu apakah ini.sila keluar sekarang.haippp!biasa dia tu.lupa diri...kesian cikgu kartini penat ajar add math..eh tiba tiba haha T____T ok sekarang dapat tak apa khidmat pesanan ringkas ni? tak dapat? dapat kan..ya tepat sekali .ingatlah jasa guru anda sempena hari guru ni..banyak jasa mereka terhadap kita sehingga berkahwin dengan rakan sekolah, sehingga mendapat yusuf..eh eh mengkaitkan awin pula..takla cuma tumpang gembira dengan rakan sekelas..dan sehingga yang lain lain lagi...
 Bila di kenangkan semula waktu waktu sebegini, especially ketika berumur seperti jagung, maksud i berumur muda sebeginilah sangat bangga kalau dapat beri hadiah pada guru. Bila malam baru merengek di saat kedai apek semua dah tutup jadi tak sempatlah nak beli hadiah. Mujurlah ibu berciri angel sanggup menumpaskan bunga di rumah. Hampir sepasu jugaklah. Mana taknya, semua pun sibuk nak bagi hadiah taknak kalah termasuklah nani dan juga noin..(>_<) 

oleh itu sempena 16 Mei ini, ku ucapkan selamat hari guru kepada guru guru seluruh malaysia terutama Cikgu Ahmad, ayah kesayangan juta juta dan Cikgu Anis, juga kakak ipar kesayangan. Hanya Allah dapat membalas jasa kalian.


***


sudah lama tidak berbicara mengenai mesin jahit yang dulu sangat di sanjung sanjung, asal mentulis blog pasti bercerita mengenai dia..
sebelum mesin jahit bertukar menjadi mesin tukun tiruan atau apa, baiklah bertindak sekarang!



 

not yet finish the binding part..terpaksa pegi binding nota dulu

back side
single bed size

front side

so I say to you..sewing is my passion. 

eh eh..pn salwah jangan risau belajar pun my passion jugak..hehe




5 comments:

amen said...

balik esok kita bukak kedai juai cadar, jaul kasut kecik, juai mesin jahit....mcm2....mcm astro

Emy Ahmad said...

amen tu macam nak satu jer
hehe

anon suria said...

emy..mana belajar sumer ni? best ler..teringin nak wat laks. tapi kena beli mesin jahit dulu...

awin ibu si yusuf said...

fuyyoooooooooo terer la ko jahit2!

Emy Ahmad said...

kak suria: belajar kat internet

awin ibu si yususf: maila datang berlin