Monday, January 18

malam ni makan angin



sambil menyelam sambil minum air sambil tangkap ikan boley?

sambil buat assignment, sambil tengok cinta balqis, sambil update blog
kan lagi bagus kalau..
sambil kemas rumah sambil masak nasi sambil basuh baju
ya ampun isteri sapa rajin sangat ni
HAHAHA
tak mungkinn..
hari ni malas menguasai diri. 
Najib pulak balik Hannover ada exam..lagi la
kita rayaaaaa...=D

lagi sejam laki kau nak sampai baru kau terhegeh hegeh nak potong bawang, potong ayam segala..
[niat ikhlas nanti masak awal awal lauk sejuk tak sedap]
sementara waktu senggang ni baik tidur fikir apa nak masak



gile sedih cinta balqis, cepatla semue orang pegi tengok
especially tengok masa mak balqis meninggal dunia
menangis aku depan laptop ni sorang sorang
nanti najib ada malu pulak aku nak nangis feel sangat pulak diyer~

sambil tengok cinta balqis sambil cari ilham nak masak lauk apa hari ni
 any idea?




 
takkan nak buat karipap lagi..buat minum petang bolehla
malam wajib makan nasi!
oklah nak start masak dah kalau membebel kat sini sampai esok tak berasap dapur






5 comments:

Hacked by w3d0z said...

yum2...rindu masakan ko!

ala emy mmg x yah prepare ape2...ko tu kan handal memasak...tup2 masuk2, campak2..dah siap =p

hehehe sedap pulak tu!!!!
=)

abesla nnt najib gemoksss heeeeeeeeee

karipap ek? rindu mau mengkelim sama2...heheeh..lwk jer...ko je yg tau..proses mengkelim aku tu..=p
ade improvement kan sejak 1st year dulu? heeeeeee!

rindu bangat kt kamu ni=)

ko layan cinta balqis?
aku pon..time tgh dinner mmg aku suke lyn...
tp aku trmiss part mak balqis meninggal tu..tup2 dh xde...

cite tu dh abes...

nak aku bgtau ape ending die??

hahaha nntla ko tgk sndiri..itnernet kt sana kan mantop!!!

rindu tgk cite sama2...rindu semua!

life must goes on~~

luv,
elly

Anonymous said...

rindu, rindu, rindu juge!

Anonymous said...

rindu, rindu, rindu juge!

Emy Ahmad said...

janganla buat aku nangis..aku rindu korang semua ='(

help...help..


tolongla wei datang sini
teman aku kat berlin..

Wan Nurdiana said...

wah!!! sedapnya karipap itu....
cantik plak tu...mmg dah aga kdah, awak ni mmg terer memasak!!

bila nak mai hannover lagi? dah boring ke?